neděle 5. července 2015

Seberealizace

Jednou jsem při prohlížení internetu narazila na jednu krásnou větu.  "Mnozí lidé by chtěli žít 1oo let, přitom nevědí, co budou dělat zítra"
Pokud i vy váháte,jak strávíte letošní prázdniny, mám pro vás tip.
Já letošní prázdniny věnuji seberealizaci.V září poprvé nastupuji na střední školu, a chci do ní vstoupit s čistým štítem. Ne ne ne.. nejraději s úplně nablýskaným štítem.
Prvních 14 dní prázdnin hodlám odpočívat, vypnout. Poté chci rozjet domácí kurz seberealizace. Poodhalím vám kousek ze svého
"To do Listu"


Chci si projet všechno z Aj a Nj, a pořádně se ji naučit

Přečíst hromadu chytrých knih

Pořádně si vysvalit břicho

Dodělat si výpisky z chemie a naučit se je

Připravit si pořadače do školy

Napsat knihu (alespoň ji začít psát)

A pak je tu hromada drobnějších úkolů, týkajících se péče o zahradu, pokoje atd..
Pokud nemáte nabitý program, a nechcete zbylé volno promarnit,tohle opravdu doporučuju! Budete dělat něco užitečného, a před začátkem školního roku nebudete tolik vystresovaní, protože ze sebe budete mít dobrý pocit.Na druhou stranu listu jsem si vypsala již zmíněné drobné úkoly, a kdykoli nevím, co s časem, kouknu na papír, a o zábavu mám postaráno :)
Nové školy se trochu bojím, ani ne tak učiva, protože věřím, že z mé základní školy jsem připravená trochu napřed, ale spíš mám strach ze svých spolužáků.Bojím se, že to budou ochlastové, kteří se tu každý den potulují po ulicích, a já si nebudu mít s kým povídat.. Ale ve skrytu duše věřím, že tam bude nějaká zatoulaná spřízněná duše.. Na druhou stranu se těším, protože je to nový začátek, a člověk začíná úplně znovu. Nikdo ho tu nezná, a on si může důkladně promyslet, jak se chce prezentovat. Co se týče mě, chci být šprtka, a opravdu se snažit mít co nejlepší známky.Oproti mé minulé škole je to trochu rozdíl, protože jsem se ztotožňovala s dobrým průměrem a nazdar. Chci na sobě zapracovat, a snažit se. Držte mi palce, ať mi to vydrží, a dejte mi vědět své plány na prázdniny :)

Žádné komentáře:

Okomentovat