neděle 5. července 2015

Nový začátek,čistý štít


Řekněte mi,jaká je vhodnější doba na založení blogu,než letní prázdniny?
Dřív jsem měla blog na Blog.cz,ale už jsem se nechtěla zabývat úpravou všech detailů a rozložení stránky,a tak jsem se rozhodla si založit nový blog.Články půjdou hezky po sobě na stránce,a nebudu muset řešit,jestli už to pozadí nemám moc dlouho,jestli to ladí s pozadím v menu..NE !
Chvíli mi bude trvat,než se tady vyznám,ale snad to nějak půjde.Hrozně ráda píšu,a chtěla jsem si vytvořit nějaké útulné,přehledné virtuální místečko,kde bych se cítila dobře,a mohla v klidu psát,a věnovat se návštěvníkům.Založila jsem si dokonce i kanál na YT,kam jsem ale dala jen dvě videa,a ani ta se mi moc nelíbí.což o to,s náplní to ještě jde,ale to prezentování se před kamerou? Občas mám pocit,že to snad ani nejsem já..Chtěla bych sem psát články o trochu vážnější tématice (síla líčení,homofobie,práva žen,veganství,anorexie a moje (ne)zkušenosti,svatby a vztahy,dnešní systém atd..) Ve své třídě jsem měla kamarádku,se kterou jsem se o takových věcech mohla bavit,ale škola už skončila,každá jdeme na jinou střední školu,bydlíme jinde,a černá díra.Se svými vrstevníky se moc nemám o čem bavit.Bydlím na malém městě,kde jsou absolventi devátých tříd postrachem celého města,protože věčně jen vysedávají u lesíka,pijí a kouří.Občas je fajn,si s nimi sednout,na nic nemyslet a odreagovat se.Stejně ale cítím,že si s nimi nemám co říct,protože mi připadá,že v hlavě mají buď kouř z cigaret,nebo úplně prázdno.Asi takový nejsou doopravdy,ale mně to tak připadá..Alespoň mezi lidmi se tak chovají.Pomalu,ale jistě se k nim přidává i mladší generace,a pak už tu nezbývá nikdo,s kým by si člověk mohl rozumně povídat.A tak se obracím sem.Na svůj blog,který ještě zavání novotou a chaosem,a na vás.S nadějí,že mne někdo vyslechne,a porozumí..
Mějte se hezky,a užívejte si prázdnin.Zanedlouho se setkáme u nového článku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat